ШАБЛОНИ
Работа с шаблони за текстови документи. Използване на готов шаблон на текстов документ. Създаване на собствен шаблон на фирмена бланка и на други документи.

Word разполага с готови специални документи, които се наричат шаблони и се използват за създаване на стандартен документ. Може да се използват стандартните, предлагани от програмата или да се създадат от потребителя съобразно неговите нужди.

Запазване на текстов документ като шаблон.
File(Файл)--Save as(Запиши като)...
От падащия списък на Save as type избираме Document Template (*dot)
Програмата предлага папката Templates


Използване на готов шаблон на текстов документ.
File(Файл)--New(Нов)
от панела за задачи се избира Templates(Шаблони)--On my computer(На моя компютър)



Тук са запаметени всички шаблони в съответствие с категорията им.
Всички запаметени от потребителите шаблони се появяват в страница "General" (Общи).